Lite från påsken

 
 
 

Det har inte gjorts många knop här inte. Idag skulle jag jobba...men nä! Sov till 10 och då är det kört. Vi kollade film till 2 i natt och det var väl inte så smart kanske. Påsken i det stora hela har vart lugn och det blev en sväng till loppisen i Vänersborg och då fyndade jag igen. Jag ska fota och visa.
 
Jag har börjat att städa på balkongerna och igår fick jag städat på den lilla. Nu ska bara golvet laseras igen och gubben ska bygga upp en spaljevägg på ena kortsidan. Han är ju målare så vi får se hur det blir med det...
 
Idag blir det nog en grejabilardag
 
 
 
1 Pinglish:

skriven

Jag behöver också en målare, lånas han ut ;)
Era yrkeskategorier behövs båda två och hunden
är också välkommen...
Nu har jag städat alla vitvaror förutom kylen,
helveteselementen kvar, måste vara en man som
designat element, ugnsluckor och tättmaskiner.

Imorgon kväll blir jag torpare igen TJOOHO !!!
Och jag har designat varenda detalj ända in i
elskåpen. Bara jag lyckas flytta telefon/internet
fort som attan och det bästa; jag har tjatat tillbaka gamla numret, heja telia ni kan leverera.

Nu ska jag städa vidare med Tina Turner på högsta

2 Lena:

skriven

han kan väl måla en spalje på väggen ;)

Svar: Smart där ;D
Cecilia Bäckström

3 anette:

skriven

Låter som en härligt slapp dag. Bara njut. Kram Anette

4 Elfina ♥:

skriven

Åh! Va kul att se dig igen!!! Och länken till din blogg är INTE bruten, weeeee! Ska bli kul att byta rader med dig igen;) vilken rar unge!! Fina gungbilder!!! Fasen va läckert att göra lägenheter i ett torn!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: