Mörk helg


Snorigt värre här! Fyfan för förkylning. I går morse så började det och jag låg hela eftermiddagen i soffan helt utslagen. Idag har det varit lite bättre och jag har grejat lite i köket. Nu står jag här igen med grejer som blitt över. Det blir ett senare problem...
 
Nu ska jag läsa lite kvällslektyrer
 
 
1 Pinglish:

skriven

Jag är så upprörd att tröttheten försvann men jag får skylla mig själv... Hamnade framför tv:n oh det var Dolkument utifrån om pakistanska gatubarn som utsatts för sexuella övergrepp... Ja du, se reprisen för man behöver en käftsmäll ibland.
Citron och ingefära ska du dricka flera gånger om dagen.

2 Lena:

skriven

Krya på dej !!!

3 Pinglish:

skriven

Men va fasen ÅSKA....
Idag drog jag på värmen lite mer, raggisar åkte på och en halsduk, men än är det i gen snö :)
Hunden, ja den har inte gått ur sängen än, jag ser bara en knöl under täcket i sovrummet. Hon skulle frysa ihjäl, tror hon, om hon skulle ha en korg på golvet. Som tur var så var det sommar när hon opererades, då byggde jag upp med soffkuddar i ett hörn nära min säng och det gick bra då..... Skulle jag göra detsamma nu skulle hon nog inte alls vara med på noterna.
Nu sitter jag med de svarta gardinerna ner på trekvarten, utanför min häck har de placerat en arbetarbarack opvh jag har stora fönster i vinkel, inte tusan vill jag ha deras blickar som pålägg i på mina morgonmackor och absolut inte att de räknar hur många koppar zoega jag drar i mig. Fint med öåppen planlösning men inte alltid om man säger så... och så har nån dåre i kommunen styckat en hund, ja du hör ju jag MÅSTE flytta tillbvaka till torpet för vad är väl en varg mot dårar. Gomorron förresten

4 kicki11:

skriven

Hoppas att du NU har blivit piggelin igen. Sköt om dej.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: