framotillbako

Godkväll! Idag har det vart en flängaruntibilenarbetsdag, phu! Småjobb lite här och var på byggden bland kor och regnskurar, jagat feta spindlar, torkat lera från källargolv och en och annan dammtuss. Ont i halsen har jag fått och jag är hellre halt och lytt än har ont i den där jäkla halsen.
I morn är en ny dag och jag hoppas att det onda är borta!
 
1 Lena:

skriven

krya på dej !

Svar: Tack Lena! Det har blivit lite bättre men fasiken vilken tid det tar.
Cecilia Bäckström

2 Elfina:

skriven

Härlig bild! Tråkigt att du fått halsont bara;( hoppas du sover bort det!!!

Sv. Nej det är samma hus, vi har inte flyttat. Men vi renoverar och målar! El-min köpte jag beg på en köp och säljsida på fejan. Vet inte vart den köps ny. Krya!

Svar: Det har blivit lite bättre nu =)Ok, jag har väl inte sett erat hus utifrån förut från dom vinklarna =D
Cecilia Bäckström

3 Pinglish:

skriven

Vädret... jag säger bara det så vet du

4 Pinglish:

skriven

Jag vet inte hur det gick till men helt plötsligt så hade jag ätit 2 magnum på raken ;)
Jag försöker vara nyttig med gröna smoothies, de är jättegoda, jag blir proppmätt men vad slår en magnum?
Lucumbapulver står på inköpslistan, ska smaka som gräddkola och man kan ha det som sötningsmedel i hemmgjord glass på chasewnötter, lucumba och vatten... Sån här blir man i regnet

Svar: Det ska jag testa! Va fasen, här rämnar marken utanför vårat hus där garagen är. Det har sjunkt, höjts upp, sjunkt...åså rasar det snart ner. Alla stuprännor är av nere i marken så vattnet har spolat bort det som finns under. Dom är inte snabba på att fixa sånt här. Men jag tänkte att jag vill ju ha ny bil och jag kör över hålan varje dag nu ;)
Cecilia Bäckström

5 Pinglish:

skriven

agavesirap och vanilsocker/pulver också... kom åt sändknappen innan jag var färdig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: