ho ho ho

 
 
Åh vad jag skulle greja idag! Vaknade i morse och tänkte ut min plan för dagen och tyckte att den var ju bra. Jag skulle städa och pynta klart, gå ner med grejer i källaren, försöka hitta en liten gran. Men inget av detta har jag gjort! Jag mitt latarsle har suttit i soffan och druckit kaffe, spelat candy crush, farm hero och pet rescue!
Duktig jag är va...jag har iaf klarat av några banor på varje spel
 
Ove kör samma stil som matte idag..ZZzzzzzzzz
 
 
 
 
1 Pinglish:

skriven

Du måste lyssna på inslaget i länken!!!

http://www.jaktojagare.se/webbradio/vargar-forsokte-ta-marcus-hastar

sen kan du kolla bilderna på Smilla och lyssna på ägaren.

http://www.jaktojagare.se/sa-andade-vargarna-smillas-liv

Fy fan vad sur jag blir, i veckan, efter att ha läst om Smilla, så trotsade jag min princip och släppte min lilla hund en stund, hon drog iväg och var borta i 10min sen kom hon till oss på skogsvägen, nåt hade hon rkat ut för då tröjan var lite trasig. Kommer hem, loggar in på en jägares hemsida och vad står det där då; Jo att vargfan varit synlig 3km ifrån oss. Nu är det koppeltvång och sa fasen hyra en sporthall och släppa henne i så hon får rusa av sig och leka med andra hundar.
Ja men hej förresten :)) Du hör min hysteriska känsla så här i advent. Alltså snart står jag med plakat i Stockholm eller gör som bönderna i Paris gjorde, de släppte sina får vid Triumfbågen i protest mot att vargen tar deras får i Frankrike.
Nu har miljönissarna fått för mycket att säga till om, eller hur...
Ja har satt upp en stjärna och en tomte, resten är i kartongern i boden och så får det förbli. Trevlig 3:e då





2 Pinglish:

skriven

jag var inte färdig med katastrofrapporterinen hahaha kom åt sänd... jag är för upprörd :)

http://www.jaktjournalen.se/index.php?id=20168&avd1=0

http://www.jaktjournalen.se/index.php?id=20168&avd1=0

Svar: Nu får dom ju ta och kamma sig! Det är alldeles för mycket varg och dom börjar bli vana med människor. En tidsfråga innan ett barn blir uppätet på det viset. För mig räcker det om dom har vargar innanför stängsel som i djurparker. Stackars farbrorn så ledsen han var =(
Cecilia Bäckström

3 Pinglish:

skriven

Ja, jag tänte på dig som rider... så många orädda vargar i hästhagar nu... och den där vargen som följde efter han med hunden som filmade den då...
Jag hade behövt dubbla Pampers då.. räcker koppel undrar man då, ärligt jag funderar på att skaffa pepparspray och larm. Har du sett på er rovobs.se vad många ni har i era skogar. Precis vad jag tänkte, små barn. I Örebro län i våras var det små barn på gården ute och lekte och vargen spanade in dom.

Svar: Fy då vad otäckt! Ojdå vad dom strövar mycket häromkring =O Hästarna går ute och in som dom vill så det är väl bara en tidsfråga innan det händer nåt.
Cecilia Bäckström

4 anette:

skriven

Det låter som jag kan vara med i erat gäng haha. Kram Anette


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: