Lussekatter vs Lussesnoppar


Fanny har nog gjort detta till en tradition. Sen några år tillbaka har det alltid hamnat en lussesnopp på plåten.
 
Detta var väl årets bakning. Jag tycker det är aptråkigt så passa på nu familjen att äta medans det finns ;D
Degen jäser och jag med av all glögg..
Köpte mig en tomte idag när jag följde med gubben som skulle shoppa elektronik. Det kan han göra själv för jag tycker det är dötråkigt. Så jag spatserade ensam på en runda och hittade den här på Jula.
Undrar ja vad lillskrutten kommer säga när han ser tomten som är lika stor som han själv
 
 
 
1 Tina :

skriven

Hahaha vad roligt

Svar: Vi får se hur långlivad den blir =D
Cecilia Bäckström

2 Lena :

skriven

vilken fin tomte

Svar: Visst är den fin! Jag är supernöjd =DD
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: