Söndagsmule

Är det vilodag så är det! För vissa..
 
Jag har vart och jobbat en släng idag och resten av dagen har tillbringats i soffan. Fjällbackamorden har gått varm här.
 
Och smarry var jag tvungen att köpa.
Igår var jag på loppis men hittade inget som var intressant. Vi gick in till möbelaffären som var bredvid och där köpte jag lite småprylar. Ljuslykta med text och en jutetavla med text på. Expediten var så jävla grinig och sånt gillar inte jag. Log inte, sa inget, bara stod och stirrade på datorn. Lagerjobb passar nog bättre när man inte kan bemöta kunderna trevligt.
Nu ska jag kolla farmen.
 
1 anette:

skriven

Nä fy för sura biträde. det kan förstöra shoppingen helt...det ogillas. Kram Anette


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: