Brum brum

 
Mmmm vad gott det låter om mussen. Startade den igår igen efter att vi haft den på laddaren. Nu hoppas jag på att våren är här tidigt.
Idag såg jag en bil som jag vill ha. Gjorde en tvärvändning och körde in på bilfirman. En snövit 9-3a, så innibänken snygg!! 169000 bara...suck. Efter att ha dreglat runt bilen 3 varv så fick jag och Tina åka och jobba igen då.
 
Kvällsmys! Vi har fastat i serien Under the dome. Så varje kväll har vi kollat några avsnitt. Den är så bra!
Jahapp, snart ska jag ta mig iväg till grannstaden och rasta sonens odjur.
 
 
 
 
 
 
1 Pinglan:

skriven

Våår... du skojar, här är det flera minusgrader och allting är vitt vitt vitt :)
Jag törs inte nämna något om att byta bil för varje gång jag gör det så är det något som går sönder...
Sitter ganska välmående efter operationen och dricker javat, väntar på nya köksmöbeln men tackar ikea för billiga varianter som jag snart kan sälja vidare till någon stackars student. Köpte bryggare med termoskanna och är grymt besviken på temperaturen, ska kolla instruktionsboken en gång till annars blir det retur på den. Och så var det det där med mattor, hittar inget jag vill ha utan att det kostar skjortan. Är det nån jäkla hysterisk MartinTimelleffekt på allt numera??? Och nästa vecka blir det väl Bygglovseffekt lagom när Ernstsjuleffekten lagt sig.
Får inte köra bil än men annars hade sportaffärerna fått besök för jag behöver kängor och hundrastarkläder. Åhhh vad jag saknar skogen, där gick man ut klädd i det som man fick tag i först, här gör jag det efter mörkrets inbrott men det går bra med hunden som inte riktigt ännu förstått att mötande hundar inte vill leka.... jag har ångest för att jag har berövat henne friheten att flyga fram över gärdena och jaga rådjur några meter in i skogen, så kul hom måste ha haft.
Nu ska jag i på blocket och kolla kökssoffa, jo jag hade en men eftersom jag tänkte dra till mindre lägenhet i Vås så åkte den i containern med nästa allt annat, och då menar jag allt. Nu sitter jag med saker till en etta och ska fylla 100kvm. Av skadan blir man vis säger dom men jag vet inte riktigt än var skadan sitter :)
FASEN VAD SNÖN VRÄKER NER


Svar: Här finns ingen snö, bara regn. Gött att op. gick bra.Vi har en sån bryggare, en philips och den brygger inte skållhett kaffe så man får häll varmvatten i kannan så den är varm innan man brygger. Jag gillar ju inte att dricka gör varmt kaffe så för mig har det ingen betydelse. Gubben däremot gillar ju att få brännskador.
Jag är så jäkla sugen på en ny bil. Tror att jag ska åka och provköra den jag kollade in i veckan...om den finns kvar. Min bara strular hela tiden. =/
Fan vad stort du ska bo då, Gött! Här knökar vi på 86kvm =D
Cecilia Bäckström

2 Pinglish:

skriven

Hahahaha här är det lika stort inne som min altan är i torpet :))) Jag hade aldrig överlevt i en mörk etta. Ja men du har ju skitmånga balkonger, här är det en futtig altan och takad entre men vänta tills jag får byggtankar igen då jäklar så ska här ändras...

Svar: Ja det är klart att balkongerna är bra men en av dom skulle vara inglasad så man kunde utnyttja den på vintern oxå . Det är lite surt. Jag kan tänka mig att du kommer greja =b
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: