Lillskrutten

Saknar lille sötisen. Men till helgen kommer han hit och då är det mys.
 
Nu undrar jag en sak...HUR MYCKET SNÖ SKA DET KOMMA? Det gör ju inget annat än snöar här, suck! Enda fördelen med snön är att det är ljusare, annars kan det kvitta. Folk kör i diket, en del får panik när det är möte och snövallar, jag brötar på för jag har inget problem med det. Flötta på er för här kommer jag, hehe!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Tina:

skriven

Wiie! Finns en här som saknar dig med ;) <3 .... Hahaha det är du det, brötar på HAHA

Svar: Jajamen =DD
Cecilia Bäckström

2 Pinglan :

skriven

HAn är för söt, blir en rktig tjejtjusare så du kommer få fullt upp ;)
Ja, snön den vräker ner och vi ska visst få mest i landet om man ska tro tidningarna och i det här fallet gör jag det.
Jag trivs kanonbra och har hittat ett soffhörn som sitter som hand i handske i alla fall fram till att jag byter soffa. Men köket är slitet så det får gå iförsta hand och inatt när jag tvättade så luktade det bränt, snabbast lösning är väl att ta hit torpmaskinen som bara har ett par år på nacken.
Tillbaka till köket; jag har letet efter ditt tips om putsade innerväggar på gips, sparade ner filen men hittar den inte så nu får du hjälpa mig igen.
Ja som om det inte räcker med allt annat som kostar så börjar tangenterna på datorn svaja. Och hur dyrt har det inte blivit med gardinstänger... Och rean på kläder suger, antingen måste man vara st 32 eller så är det skrikiga färger och kängor ska vi inte tala om... och nya glasögon ett måste enligt äkarna, tro inte jag får det på recept. Så det där förbskade ComHem, när jag skulle trösta mig med SAC i soffhörnet så var det driftfel hela natten... hände aldrig med Viasat eller Boxer de senaste 20 åren... Ja det var lite från Gnällbältet, det är ju där jag bor nu så det är bara att sätta tonen ;)
På tal om ton, jag vill måla ljus turkost på väggarna, tro du jag ångrar mig?
Fyfan tom Zoegat smakar skit, köp inte Melittas termosbryggare.

Svar: http://www.youtube.com/watch?v=peQ0ggAueRY En liten film om hur man putsar. Det ska tydligen vara bra grejer men det går att putsa med kakelfix också. Vad gött att du trivs.Det hade ju inte vart kul om du känt att det inte blev rätt.Han blir bara sötare och sötare =)
Det har snöat här i flera dagar nu och verkar inte vilja sluta, tröstlöst!
Men du, kolla in den filmen så ska jag leta vidare efter mer om putsning. =)
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: