lite insta och cilla tipsar

Jag och odjuret
Var på tutbingo igår och denna fina utsikt hade jag i backspegeln.
Sen frulle. Så gott med gräslök på ost.
Det har regnet hela dagen ända fram till sena eftermiddag och sen kom solen. Det är fortfarande ingen värme ute...
Har ni kollat in den här shoppingsidan LightInTheBox ? Här har det shoppats allt mellan himmel och jord. Supersnygga kläder till superbilliga priser. Nu väntar vi bara på att kläder m.m ska dimpa ner i brevlådan.
1 Pinglish:

skriven

men vad håller Ernst på med.... dagisnivå två program i rad SUCK och TUT TUT

Svar: Jag har missat Ernst!!! Vilken kanal och vilken dag o tid?
Cecilia Bäckström

2 Pinglish:

skriven

Det är fasen lättare att hantera ett paraply än flugsmällan. Det blir lite mer konstant aktivitet så om du frågar mig idag så vill jag ha regn och så var det det där gräset... måste vara någon som göder mitt på nätterna bara för att jäklas.
Och du längtar till den bokade veckan kan jag tänka...

Svar: Hahaha!! Det har hänt att dom gjort det hos folk här...blåkorn och lite annat räsermedel.Ja gud ja! Vad jag ska äta =DD
Cecilia Bäckström

3 Elfina:

skriven

Grymma bilder!!! Den där hunden alltså;) kärlek


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: