No filter


Mussen har fått sig en tur idag. Hämtade Fanny på gkn och sen skulle hon shoppa men jag orkade inte följa med. Satt så gött i bilen och väntade snällt som en hund.
Vädret börjar ju arta sig. Varmt och gött och i morn ska det bli ännu varmare. Kan det hålla sig så här nu...
 
Näpp, nu vill jag sova!!
 
 
1 Pinglish:

skriven

Finns det någonstans man slipper höra Almedalen???
Trött idag, kollade Brasilienmatchen inatt sen var man ju klarvaken långt in på smptpimmarna. inget Powermeat för mig men kompisarna gör stan åt mig med. Så skönt, köparna har tillträde på huset i veckan så nu är jag torpare på heltid på riktigt :)
Ernst är på Tv4 torsdagar kl 20.00, varning för missnöje.

2 anette:

skriven

Du behöver inga filter....sann skönhet. Jag håller tummar och tår att vädret håller i sig. Kram Anette


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: