dä va dä dä

You talking to me....
Försöker få till en bra bild och det gick ju sådär...
å där posar han ja...
Ursand, Bert Karlssons nya paradis. Jag håller mig till den lilla båthamnen runt hörnet.
En kall cider och ny klänning!
Det var allt från IG denna gången. Idag har jag kört studenter till balen i grannkommunen. Fasen vad svettigt det blev när den fina frisyren ínte fick blåsa sönder. Men fram kom dom och jag hoppas att dom får en bra kväll. Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra...dammsuga...neee!
 
 
1 Annika:

skriven

Vackra bilder. Och dammsuga kan man göra när det är dåligt väder. ;) Ha en fin kväll. Kram Annika

Svar: Tack så mycket! Ja absolut, det är alltid trevligare att göra annat kul =b
Cecilia Bäckström

2 Elfina ♥:

skriven

Åh va härliga somriga bilder!! Njut!!

Svar: Tack tack, det ska jag =)
Cecilia Bäckström

3 Pinglish:

skriven

HAhahaaa dom kan cykla bäst dom vill i regn och kyla, jag har tappat intresset för vanliga gamla Vätternrundan som numera är som värsta GPtävling.
Idag har jag en med röjsåg här och tar i dikena och sånt jag inte kan klippa själv, skönt för då ser man ormen lite lättare eller så håller den sig kanske undan helt... Åska på G enligt de lärde så ny bok och neverstop får följa med i ryggläge en stund, dammsugaren blänger ilsket men den får hålla sig till i eftermiddag. Ja och så var det bjässar till svartmyror överallt, Anticimex kommer på onsdag så jag har fullt upp eller halvt upp är väl mer nära sanningen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: