my home

En feltryckt tavla får pryda hyllan. Jag hade en oljemålning med guldram där förut.
Matsalsbordet
Ny tavlor och jag håller på att samla. Ska skaffa mer som ska sättas upp.
 
Sett från hallen...vilken röra!
 
Köket är en ännu värre röra. Där hamnar allt som blir över när jag grejar. Jaja, jag får ta och få ner det till källaren.
 
Nytt överkast och ny taklampa. Det är det enda som har ändrats här inne. Lampan är från Ikea och överkastet är från Ellos.
 
 
Han tillhör inventarierna...
 
Gå iväg....
 
Inte mycket att göra denna tråksöndag. Igår målade jag alla golvlisterna vita i v-rummet. Bara det fräschade upp stället. Hallen är snart klar och sen ska sovrumslisterna målas men jag vill ha nytt golv där inne först.
 
Nä nu blir det soffläge..
 
 
1 Emilia:

skriven

oh va fint :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: