Snart...

 
...så är det ledigt! Jag försöker beta av jobben en efter en så det kan bli lite ledigt nångång. Kommunen fick ett samtal från mig idag och dom kopplade mig vidare till renhållningen, bra bra! Förklarade ungefär som jag skrev i bloggen...snarare exakt. Hon höll med mig, ännu bättre. Talade också om att jag vill inte slösa mina skattepengar på kommunalare som ska plocka upp skiten utan dom ska minsann städa upp själva. Hon höll med, skitbra! Nu ska jag se om högen försvinner...helst "hela" högen.
 
Sov sött...
 
1 Pinglish:

skriven

Åskar så in i... sjön bubblar av alla blixtar. Ösregn, bra då kan jag inte klippa färdigt gräset

Svar: Aj då! Här regnade det bara men vi hörde muller. Kallt är det så raggisar är på :)
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: