spikön

Idag har jag varit med Tina och lilleman  på barnens dag i stan. Hoppborgar, ponnysar, fikamys och duvor...
 
 
 

Det var mysigt att sitta där med småttingarna som klättrade, rymde och snodde varandras mat. Det var lite kallt i vinden när vi gick dit men sen slutade det att blåsa lite så då gassade solen på bra. En trött kille somnade i vagnen på väg mot stan. Jag lämnade sällskapet och åkte hem.
 
Nu på eftermiddagen har vi vart en sväng till kyrkogården och ja, jag får köpa nya blommor för dom mådde inte så bra. Nu är det dags för soffläge...
 
Favoritbilden i dag
 
 
 
 
1 Tina:

skriven

Åååååh :D tack för sällskapet :)

Svar: Tack för att jag fick följa med =DD
Cecilia Bäckström

2 Lena:

skriven

en härlig dag med andra ord :)

Svar: Jajamen =)
Cecilia Bäckström

3 Elfina:

skriven

Underbart!! Så himla fina bilder du tar! Näst sista bilden är min favorit. Vykortsvarning!

Svar: Tack tack! Han är en riktig linslus =D
Cecilia Bäckström

4 Anette:

skriven

Vilken goding. Härligt med familjedaghem och kanon när vädret är med en. Önskar dig en fortsatt bra kväll. Kram Anette


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: