strålande dag

 

Snart är söndagen slut och denna söndag har varit en go söndag med sol och bara slappa. Vi skulle åkt till kusten  men det blev för sent. Istället blev det en kajkant vid Vänern. Funkade bra det med men det är väldigt sällan som jag badar i det kalla vattnet. Spelar ingen roll hur länge vattnet har värmts upp av sol och värme, det är alltid iskallt.
 
I morn ska det bli riktigt gött väder och såklart är det måndag...
 
 
1 Anonym:

skriven

Jag är också lite av en badkruka, vill att det ska vara skönt i vattnet. Men ibland när det är riktigt varmt och man håller på att smälta bort är det skönt med ett dopp. Ha en fin dag. Kram Annika

2 Annika:

skriven

Jag vet inte om min förra kommentar kom iväg. Det är något strul med min dator. Härliga bilder och det är skönt med vatten även om man inte badar. Kram Annika

Svar: Jodå, din kommentar kom iväg =)Är det stekhett tvingar jag mig i vattnet bara för att få lite svalka. Det är så sällan som vänern är varm och jag föredrar nog saltvatten =)
Cecilia Bäckström

3 Pinglish:

skriven

Känner bara att den båten heter Rosita eller... kan det stämma? Kanske är den omdöpt men tror den har gått i ISKALLA Vättern för många år sedan.
Hur kan man känna igen en båt? Kanske blivit AKTERseglad ;)
Vädret fortsätter...

Svar: Jag såg inget namn på den. Det finns gott om såna båtar här =)Vättern är väl kallare än Vänern? Badar nån i Vättern,haha! Badkar är bra =D
Cecilia Bäckström

4 Pinglish:

skriven

Grannen har tagit morgondopp sedan i påskas men så är hon 85år också... Det ska bara vara som man alltid gjort... och jag har inte en varit nere på min brygga sen jag kom hit. Varför? KAn ju möta en huggis eller snok :D
Idag har åskan gått och så regn på det men det verkar skina upp, jag hann klippa gräset och jag är så nöjd. Belöningen är på lanthandeln och dit orkar jag inte än men gud vad jag längtar efter neverstop, tar lite zoega för att hämta krafter hahaha läs LAT

Svar: Ståltant alltså =D Ojdå, här är det strålande solsken och supervarmt. Jag trodde att det skulle komma regn i förmiddags men det höll sig borta. Sen blev himlen klarblå. Du får väl stampa på bra i backen när du går till bryggan. Är det inte det man ska göra för att ormar ska sticka iväg? =) Jag har inte sett en orm sen jag var liten. Jo en vattensnok har jag sett men det är några år sen.
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: