Dagens andaslantluft

Jag tycker om dig
 
Tjoohooo !!
 
 
 
Alice in action
 
 
 
 
1 Tina:

skriven

Så fina bilder :)

Svar: Tack tack =)) <3
Cecilia Bäckström

2 Lena:

skriven

har du bytt bort ove? ;)

Svar: Aldrig!! =))
Cecilia Bäckström

3 Linda aka Javamorsan:

skriven

Vackra bilder fyllda av kärlek :)

4 Pinglan:

skriven

Byxorna var för smala över låren och svindyra ://
...och för långa, typ 2dm för långa.
Fjällräven ska väl inte ha asiatiska storlekar MEN
det triggar mig så nu äter jag upp varenda Cloetta och Marabou jag har i skåpen och börjar svälta mig ;) He****e men det gör inget i det blåsiga snöovädret, värre är det med vattnet som är odrickbart. Jag har tröstat mig med en sväng till Interflora, dyrt det med men nu har köksfönstret fått blommor, bara gardiner som saknas. Vet inte om det är beslutångest eller lathet men imorgon kanske...

Svar: Sånt är så ledsamt! Du hittar säkert ett par brallor snart som passar och som sitter bra. Men choklad är himlans gött. Jag har fått byta ut min garderob lite i smyg. Vet inte vad det kan bero på...aa kanske att jag åt våfflor till frukost kanske. Det där med att hålla en diet alltså och att man är över 40...suck! =/
Från det ena till det tredje, snö! har du snö?Vart har du flyttat...Kiruna? Nu ska våren komma och värmen. =DD
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: