smått och gott en måndag

Halloj! Måndag och jag är glad att den snart är över. Igår var det kalas här. Självaste jag fyllde år och jag fick lite presenter. Jag var till och med hurtig och ställde mig och bakade på morgonkvisten. DET händer inte ofta kan jag säga. Så nu är man ett år äldre då...suck ;) Kanske ska börja baka lite oftare då.
 
Jag har vart och fyndat i en outlet som hade halva priset på redan nedsatta priser. Jag köpte en bricka som jag tyckte var lite gullig. Jaja, ni ser inte mycket av brickan men den är ljus turkos och lite tryck på..jättefin =D Den kostade väl 12kr eller nått.
 
Muffinsen kommer från Willys, supergoda!
 
 
 
 
1 Lena:

skriven

hade du inte bakat sa du ??? ;)

Svar: Jo men jag hann aldrig ta kort på det för dom tog slut så fort =DD
Cecilia Bäckström

2 Tina:

skriven

Snyggo!

Svar: =DD
Cecilia Bäckström

3 Carina:

skriven

Grattis Grattis fina du!Stor GrattisKram!

4 Helena:

skriven

Grattis i efterskott :) Kram Helena

Svar: Tack så mycket =D
Cecilia Bäckström

5 Sarah:

skriven

Willys muffins e riktigt goda :)

6 Linda aka Javamorsan:

skriven

Åh grattis några dagar för sent!
Du är vacker som en soluppgång :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: