Måndag

Så ser den ut den nya tapeten. Visst är den snygg! Passar klockrent i v-rummet. Jag hoppas att den kommer nu i veckan så kan gubben roa sig med tapetsering till helgen. =D
Solen skiner men det blåser fortfarande lite kalla vindar. Annars är väl denna måndagen helt ok. Ja, jag ska till tandläkaren sen...
 
 
1 Pinglish:

skriven

Var i veckan, inga hål, lite tandsten och en trasig brygga.... men efer sommaren fixar tandis den.
Har du aldrig funderat på hur det ser ut under dina innerväggar, kanske har du fint äkta tegel :)
Testa vettja
Idag är en sån där dag som det känns som om man trampar i deg, inget får fart på kroppen

Svar: Vad gött!Vad märkligt att du nämner det för jag sa det till gubben igår. Undrar om det är en görsnygg betongvägg =) Han bara suckade...
Cecilia Bäckström

2 Pinglish:

skriven

Testa lite kan ju inte vara svårt att fixa om du inte hittar det du vill.
vet du var gamla skorstenen i huset går, har du muren i din lägenhet har du garanterat murat tegel...
JAaaaa gör det :)

Svar: men va fasen...vi bor på gaveln..Jag ska be gubben kolla vad som finns under alla 70 tapeter, hahaha! Nu blev jag nyfiken.
Cecilia Bäckström

3 Pinglish:

skriven

gå ut och kolla var skorstenen är på taket sen kollar du om du har några fönster i samma nivå. Murstocken är ganska mycket bredare än det du ser.
Hälsa gubben ;)

Svar: Huset är så stort så den är nog i mitten hos nån granne. Japp, det ska jag :p
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: