Fullt ös

Mmmmm den försvann jäkligt fort och den andra också...
Och den här lille skrutten var här i helgen och hälsade på <3
 
Och hemma hos oss sover vi bara.
Idag har varit en sjuhelsickes dag, phu! Jobbat, satt på vinterpjucken på bilen, bogserat bil och sprungit runt som en helidiot överallt. Jag hann hälsa på lillskrutten en sväng mellan varven. Ja, så var det ju odjuret då som ska ut en runda, ingen rast ingen ro!  Sen blir det kudden för mig.
 
1 Tina:

skriven

Åh så mysigt hos mormor o morfar :)

Svar: Å snart är det helg igen =DD
Cecilia Bäckström

2 Pinglish:

skriven

Ja där kom den!!!!!
Det har snöat sedan klockan två inatt och det ger sig inte. Sopat av altanen så hunden kan springa ut och göra det hon behöver i blåst och kyla. Trodde jag skulle frysa fast bbär jag gick till brevlådan. Så himla glad att vinterhjulen är på, här har det varit massor av olyckor hela dagen.
Nu är det nästan 1dm blötsnö, har ni fått lika mycket?

Svar: Oj! Nä här yrde det bara runt i ett par timmar och det var inget som la sig som tur var. Men det är kallt =((
Cecilia Bäckström

3 Pinglish:

skriven

Jag DÖÖÖÖÖR
http://www.mvt.se/nyheter/lusepidemi-pa-stockholms-sjukhus-10345949.aspx

Svar: Men fy!! Det är ju jättesvårt att få bort...hu!
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: