Godmorgon söndag

Vad ska man göra den här tråksöndagen då? Jo, tvätta =( Så himla tråkigt att stå och vika allt sen och springa som en helidiot och knöka in allt i skåpen. Jag behöver rensa i klädkammaren för det är ganska så rörigt där just nu. Varför måste det finnas klädkammare?! Det är där allt onödigt åker in och glöms av och därför vill jag egentligen inte ha någon. Jag hade som förslag till hyresvärden att dom skulle riva väggen därinne och göra badrummet större för badrummet är pytte. Men nä surru det gick inte för alla lägenheter ska se likadana ut...suck! Så där sket sig det! Så jag får stå ut med klädkammaren..
 
Vädret är ju oxå en historia för sig, så himla tråkigt. Hunden blir geggig och det gillar han inte. Han är så fin i kanten att han trippar på tå.
 
I veckan firade han sin 12:e födelsedag.
Lika pigg och matglad som vanligt och det är ju skönt så länge det är så.
Igår var jag, T&T och lillskrutten på en loppisrunda. Den som shoppade mest var lillskrutten. Det var vovvar ,tomtar och katter som fick följa med honom hem. Han är så go den lille charmknutten. När jag kom och skulle hämta dom så sprang han det fortaste de små benen kunde mot mig. Det är mormors lille kille det =D
 
Dags att återgå till röran..
 
1 Tina:

skriven

Ja, det är verkligen mormors lille kille det :)<3

Svar: Jajamen =DD
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: