Toalett-bakelse


I förra veckan så köpte jag bakelser och bjöd på ;D Det är till förmån för Toaletter utan gränser och för varje såld bakelse så går 3kr direkt till toalettbygge i länder där det inte finns några. Så det var jag ju tvungen att stödja så dom slipper baja på gatan. Bakelsen smakade mycket godare än vad den ser ut, haha! Det är nån slags nötkräm, vanilj, sylt och en sockerkaksbotten. God var den iaf =D
 
Nu ska vi snart åka och fika hos Tina som fyller år idag <3
 
1 Lena:

skriven

den var alltså SKIT god ;)

Svar: Ja det kan man säga =DD
Cecilia Bäckström

2 Annika:

skriven

En toalettbakelse, jo jag tackar jag. ;) Men jag tycker nog att den ser god ut också. Ha en fin kväll. Kram Annika

Svar: Den var väldigt god måste jag säga. Sen fanns det gnällkärringar som tyckte det såg osmakligt ut att ha dom i montern ;)Kram =)
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: