en dag närmare

Godkväll i stugorna! Strax är måndagen över för min del och det ska bli så skönt, en dag närmare helgen. I morgon ska jag till tandläkaren. Vilket jag inte längtat efter precis men ett måste känner jag. Inte för att jag tror att jag har massor av hål, utan för att jag  känner mig tvungen att göra en undersökning bara...knäppgök tänker ni säkert. Jaja, annars händer inte mycket på schemat...
 
 
 
1 Pinglish:

skriven

Ja, en dag närmare...
Här är det avbokad tandis imorgon, jag ska opereras igen på torsdag så jag kände att jag måste ha lite lugn innan. Har inga hål, skulle fixa en brygga som inte vill sitta så nu är den ute till narkosen.
Fy vad härligt det har regnat idag, hela dagen. Hoppas det fortsätter för då är hunden inte lika villig att gå ut så det passar mig ypperligt när jag ska halta några veckor. Dags att snegla på kängorna och dra på värmen... Hahaha hösten är här på riktigt vad vi än tycker om det :)

Svar: Ja fy vad dyrt det blivit för en undersökning! Inga hål =D bara en snushåla, haha! Ja nu är det väl höst..suck!
Gubben är lagom nöjd här hemma när jag tänder alla "småbrasor" värmeljus.
Lycka till på torsdag nu =)
Cecilia Bäckström

2 Elfina ♥:

skriven

Vilket mål! Mums
Ja du, gå till tandläkaren är aldrig roligt
Lycka till!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: