insta bildbomb


Nostalgihörnan på kontoret =D Hittade en pennvässare när jag var på loppis i helgen. Hur många gånger gick man inte fram för att vässa pennan med en sån bara för att slippa räkna på lektionen. Till slut tyckte väl fröken att pennan är nog minsann vass nu...
 

Rostiga prylar gillar jag. Lyktan har jag fått av sonen men glaset fattas på den, Det gör inte så mycket för den är fin som den är. Fast det finns att köpa på nätet.
 
My car!!
Gamla tassar med mycket spring i.
Mitt hem är min borg!
Allt för idag tror jag. Hösten är här och jag gillar inte den kalla luften som svept in över landet. Lidandet har börjat...fram med långisar och raggisar!
 
 
 
1 Mariette:

skriven

Åhh, nej, jag gillar inte heller det kalla :(

Svar: Nä det är inget vidare. Söligt blir det inne oxå =/
Cecilia Bäckström

2 Elfina ♥:

skriven

Wow!! Du har verkligen sååååå fint hemma

Svar: Tycker du! Tack så mycket =)
Cecilia Bäckström

3 Anna i Qatar:

skriven

härligt hem du har! Jag kommer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: