Fuskar lite

Det får man när man inte hinner göra saker själv ;) Köpte lite kul saker på Ikea i helgen och den här flaskan passade så bra med saft i. Jag hade köpt gammaldags saft och den smakar precis som hemlagad
 
Norrlands Guld På gamla dar får man götta sig
 
Det kan ramla ner nåt gott...
Tacopaj med tomat-toppar
Äntligen har vi fått lite värme! Jag njuter för fulla muggar medans andra gnäller. Öh, det är så varmt! Men va fan! Vi har haft regn,hagel och blåst nästan hela juli och folk har gnällt över det, och mest jag. Men så fort det blir över 25 grader så är inte det bra det heller. Nä, passa på att njut i det goa vädret!
 
Nu ska jag och gubben köpa pizza och åka ut och sätta oss vid kanalen och käka.
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: