bara bilder


Systrar
 
Den där jäkla osten köper jag inte nån mer gång. Den stinker!
jajaja nya brödrosten ;D
 
Sömntutan i vanlig ordning..
...och åt ett annat håll
krokiga tår
Måndag och den är snart slut tack och lov. Jag hann med en fika på stan med V och M med nöd och näppe. Tidsoptimisten tänkte att - Jag hinner! Och det gjorde jag fast lite senare, hehe! Tiden går så fort ibland
Nu står det mat på schemat och sen farmen. Kollar ni på farmen?
 
 
 
 
 
 
1 Pinglish:

skriven

Men du hon till vänster på översta bilden är ju så himla lik Linda Rosing...
Idag har jag tömt bra-att-ha kontot och införskattat ett par Icebug för här är det glashalt på vägarna. Ja Farmen är inte riktigt så bra ÄN men kanske om några avsnitt, jag ger inte upp

Svar: Det ska jag hälsa henne ;) Jag har aldrig tänkt på det förns nu. Åh jag sitter bänkad och insuper varje intrig =DD
Cecilia Bäckström

2 Elfina:

skriven

Vilken snygg brödrost!! Jag håller med dej, osten är inge god!
Lika brudar!! Och som vanligt världens sötaste sömntuta!
Du! Funderar fortfarande på er "tegelvägg" är det tapet eller hur har ni gjort den?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: