Längre helg tack!

Helgen bara försvinner i ett navs. Inte mycket som blivit gjort här och idag har jag bara suttit och kollat på tv. Att jag har gjort det beror på att jag inte kom inte in till jobbet som skulle göras idag. Dom stora hänglåsen hade frusit och jag hade ingen kraft att få upp dom hur jag än gjorde. Det tråkiga är att jag får jobba kvällen i morn istället.
 
Lite helgbilder...
Fredagsmys
En trött gammal gubbe
Odjuret med sin nya kropp
 
 
Köket i mörkret
Jag, frusen som vanligt
Å det bästa av allt, chokladpudding!
Dags att sova och ladda för morgondagen
 
 
 
 
 

Instagram Cecilia7373
 
 
 
 
1 Elfina:

skriven

Alltså er vovve alltså. Säger AAAAWWW för mig själv varje gång du lägger upp en ny bild på honom. Jag är nyfiken, er "tegelvägg" bakom matbordet, är det tapet eller vad är det gjort av?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: