som bortblåst

Snön är som bortblåst och bilen ser ut som helvetet själv.  Det blåser rätt bra nu och jag hoppas på lite svinn från balkongen, hoppas kan jag ju! Det är skönt att alla helger är över nu så det kan återgå till det normala på jobbet.  Det blir jäkligt rörigt när det är nån dag där och nån dag här, vart fasen ska man börja liksom...
Nu är det helg igen och jag sitter och undrar vart jag ska börja i hemmets röra...suck!
 
 
 
 
 
1 Pinglish:

skriven

Jag älskar hockey!!!!
Snart ut i månskenet, man ser skuggor överallt
och inbillar sig både det ena och andra. Det är
i sådana här lägen man inte vill ha hund.

Svar: Jag hade nog vart sketarädd om jag hade vart tvungen att gå ut där du bor. Fast hellre där än här i våran park som det händer grejer titt som tätt. Där ska man tydligen inte gå ensam på dagen heller säger polisen...då ska jag nog Inte gå där ensam på kvällen med odjuret som är stendöv. Från det ena till det tredje...
http://makeandcreate.se/article/martha_stewart_tintable_fabric_medium_177_ml
Och...
http://betongformar.se/rostfarg-grona-patina-mm-2-komponentsfarg/rapid-rust-mm-305
Den första ska jag beställa för jag ska måla tyget på en gammal stol. Smart att bara måla då tycker jag ;)
Den andra är till för att göra allt gammalt tråkigt ännu tråkigare med lite rost,hahaa! Nä, man kan göra allt rostigt även sånt som inte är metall och jag hade tänkt testa detta på stolen också. Har du nått som behöver rostas ;D
Cecilia Bäckström

2 Pinglish:

skriven

Ett boktips till dig, ja så den lille prinsen vet sen....

http://www.historiskamedia.se/bok/morfars-bok/

Svar: Men åh vilka roliga dagböcker! Det var ju lite kul och annorlunda. Tack för tipset =D
Cecilia Bäckström

3 Pinglish:

skriven

Tygfärgen såg jag nån inredare på tv använda. enklare än klä om sitsen och så får man som man vill. Rost; hahaa du skulle bara veta vad salt vatten jag har i brunnen, jag har fått installera vattenreningsfilter för över hundra lax för att få rätt dricksvatten men jag tänker på den där ytterlampan jag inte köpt än, kanske ska ta en i alu och rosta, men jag vill ha lite mer ärgfärg. Måste kanske måla grönt och fila lite innan rosten.
Ja du var går man säker idag? I Örebrotrakten hoppade tre män på en kvinna som rasta hunden och skulle stjäla den, jäkla galningar. Min tanke var då, undrar om de ska äta den eller tjuvpara

Svar: Det finns sånt som gör det som koppargrönt också...samma fabrikat. =D Jag ska köpa allt!! hehe Det är lite läskigt att dom har mage att göra nåt sånt. Här försvinner hundar och sen hittas dom bundna vid ett träd, inte uppätna med kanske tjuvparade.

Cecilia Bäckström

4 Pinglish:

skriven

Tänk vilka häftiga gardiner du skulle kunna måla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: