tututut

Åååå vad roligt mormor....mamma ser du mig?!!!  Haha! Den lille sötstruten fick sitta i brandbilen i stan när vi var och shoppade jag och Tina. Lilleskruttens skor klämde som T&T hade köpt så hon skulle köpa nya till honom. Han hade sååå fullt upp med allt annat i affären, hejåhå! Tillslut så blev det ett byte och T var nöjd för hon hade med sig mer pengar ut från butik än hon hade när hon gick in, hahaha! Jag och lillskrutt hittade den stora brandbilen och då glömde han tid och rum.  Mormor är bäst! ;DD

Åsså har vi den gamle skraje gubben. Han kom in och väckte oss vid 4-5 tiden i morse...SOS ALARM...EMERGENCY!!!! Det åskade och det tycker han är jätteläskigt. Han hör ingenting men han ser blixtarna. Det var bara att gå upp och visa honom vart han kunde ligga inne hos oss och sen var det bra.
 
Nä hörni.. dags att röja lite i hemmet då...
 
1 Anonym:

skriven

Va roligt att det blev så lyckat! Söt han är!!!
Stackars vovve.. Åska är inge kul;(
Hör inget? Har han nedsatt hörsel?

2 Elfina:

skriven

/Elfina,

Glömde märka min kommentar hihi

Svar: Ja han har väldigt nedsatt hörsel, haha! Hör typ ingenting längre. Men annars är han frisk och så =)
Cecilia Bäckström

3 Tina :

skriven

Haha, jättebra ju :D bästa lillskrutten

Svar: Hahaha ja =DDD
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: