tjoff

 
Frullen efter lördagens jobb. Det var ju inte direkt planerat att jobba den här helgen men så ringde dom och frågade om jag kunde ta ett akutjobb. Ja, vad gör man inte för att vara till lags.
Det blev en tur till Uddevalla igår också för gubben skulle köpa bärbart ljud.
Den här blev det. Vilket ljud!! Ska ni ha bärbart så rekommenderar jag en sån här

 
Jag gillar inte flugor, flugorna gillar mina kakor! Den här köpte jag på nätet från Vackert hem.
Dagen händelse- Lillskrutten har varit här nästan hela dagen och vi har läst om valpen Skrynkels äventyr. Mycket rolig bok tycker mormor =D
Som vanlig har helgen rusat iväg hysteriskt fort och jag ska ladda batterierna inför morgondagens jobb...lägga mig tidigt idag. ;)
 
 
 
 
 
1 Elfina ♥:

skriven

Duktig du va som gick in och jobbade!
Extra klirr i semesterkassan;)
Jätte snyggt lock för tårta och kakor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: