ops!

Här har det visst inte bloggats på ett tag och det har jag fått höra ;D Veckan har varit stressig och denna vecka som kommer nu är lite lugnare och jag hoppas på att få en ledig dag. Igår var jag på loppis och bara lallade runt. Idag har vi sagt godmorgon till mussen och den startade glatt med ett muller. Nu hoppas vi på att vädret blir till vår och solen håller sig framme. 
 
Kategori:
1 Tina :

skriven

Tummen upp 👍😂

Svar: =DD
Cecilia Bäckström

2 Pinglish:

skriven

Ja så här har vi det idag .em solen skiner :)

http://na.se/nyheter/lanet/1.2877258-bildspecial-sa-drabbas-lansborna-av-blasten

Hinkar fyllda utifallatt strömmen går för vem vill inte kunna spola efter sig... Ha du mussen inlåst ett tag till för tänk om ett träd skulle... Ja du vet vad jag menar

Svar: Ja den får stå ett litet tag till sen får den komma ut =D
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: