Jag gillar choklad


Och nu gillar jag det ännu mer!  Min bil är på verkstan och jag får den i morgon. Två korkade människor har backat på den, en bak och en fram. Jag skiter fullständigt i om det blev skador på deras bilar...en var en postbil. Den andra ska inte ha körkort överhuvudtaget. Om man inte märker att det tar stopp ska  man nog ta några lektioner i backning. Sen smet hon från platsen! Men ack, hon blev hittad ganska snart. Det kunde lika gärna varit en person som stod där, en väldigt lite person, hade hon stuckit då också och låtsas som ingenting.
 
Jaja, i vilket fall har denna veckan varit jobbig ut min bil. Gubbens bil, alltså min gamla bil har fått åka kors och tvärs och nu har jag upptäckt att det knakar i fram på höger sida. Jag kör och har kört väldigt lugnt över alla miljoner gupp i den här stan och bilen har hållt,  inget knak! Sen fick lilla fröken körkort....
 
Idag har jag och T varit på rusta, rusta is da skit!  Jag hittade tapeter..jupp! Igen tänkte ni nog,haha! Så är det och dom ska vara i sovrummet. Det ska bli ordning där nu.
 

 
 
 
Kategori:
1 Tina :

skriven

Hahaha.. Människor.. Tur att Rusta finns 😁💜

Svar: Eller hur ;D Rusta är bra =DD
Cecilia Bäckström

2 Elfina:

skriven

Men va fan! Idioter. Ush va tråkigt att din bil blev drabbad. Hoppas du får den tillbaka fin och hel och att det inte behöver kosta dig ngt..

I Love rusta också! Kan verkligen hitta fina saker där! Som...tapeter!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: