Måndagsröra

Platt som en pannkaka!
Halloween
Hajar måste vila ibland...
Mina händer efter en hård arbetsdag
 
 

jag och thora
 
Jag saknar att vara i stallet! Det finns ingen tid över och när jag väl har det så är jag för trött. Jag får ta mig i kragen och åka ut till dom nån dag.
 
Den här arbetsdagen har varit världens röra. In på ett jobb och där var inte ens golvet färdigt, iväg till nästa och där fick vi inte vara kvar nån längre stund, för det var ett annat jobb som var akut....puh! Iväg till akutjobbet och där blev vi kvar tills det var klart. Jag hoppas att morgondagen är lite lugnare.
 
Dags att rasta odjuret...
 
1 cecce:

skriven

Åh, vilken fin bild den sista var. Ja de andra också men speciellt den sista. Förstår att du saknar tiden i stallet....

Kram Cecce

Svar: Tack! =)
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: