Han smälter in...

 

...i naturen! Ove trivs när vädret blivit lite svalare. Han är piggare helt enkelt
 
Lillskrutten sov över från fredag till lördag och det var bara mys för hele slanten. Han somnade innan 19 och vaknade 9...vi sov gött! Dagens händelse var att morfar sov i soffan, tihihi! Det tyckte han var jätteroligt och skvallrade till sin mamma direkt när han kom hem.  
Idag blev det en sväng till Ikea och köpa soffklädsel till en soffa som jag fått. Det blev superbra! I morgon ska jag försöka bli av med den gamla...
 
 
 
1 Carina:

skriven

Finisen! Kul att ha hittat dig igen :) Jag har lämnat Devote,efter att ha blivit orättvist behandlad där.Jag bloggar ocksá pá blogg.se nu kram! :)

2 Tina :

skriven

Busungen 😍😍

Svar: =DD<3<3
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: