smått och gott en onsdag

Detta var väl sista svängen på sommaren. Lillskrutten var med och det var full rulle hela tiden. Mormor och morfar skulle bada men inte lillskrutt...det var för kallt.
 
Idag har jag hämtat honom på dagis och det var en väldigt förvånad gosse som satt där och bakade kakor. När vi gick till bilen småpratade vi lite om ditt och datt...
 
Lillskrutt- Jag är glad idag =D
Jag - Är du glad! Det är mormor också!
Lillskrutt- Jaa
Jag- Då är vi glada tillsammans
 
Sen åkte vi hem och åt glass
 
Gubben vann lite fickebös på travet och ingen blev gladare än jag och Fanny. Vi åkte direkt ner till stan och käkade. Mer sånt!
 

Väntar på att nåt ska trilla ner när det är mat på g.
 
Sallad bjöds det på
 

Nä nu ska jag tryna...natt natt
 
 
 
1 Tina :

skriven

😍😍😍😍😍


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: