roadtrip...

...till Halden blev det idag. Varmt och gött var det och tur att jag tog med ett par klättervänliga skor.
Skiträdd var jag när vi gick däruppe...jag ser väl munter ut
 
Utsikt över Halden
 
Och han skulle fanimig upp och klättra överallt. Jag blev lite lätt skitnödig när han sprang där. Ska han få mig att titta över kanten, är det grodläge för mig.
Borggården
Så länge jag inte ser vad som är bakom går det bra.  Jag hade aldrig vågat ta med barn dit för det fanns inte staket nånstans. Bara den lille snutten som finns bakom mig.
 
Det var en toppendag med fina vyer och varmt och gött väder. Det får nog bli en sån tur till innan sommaren är slut.
 
Nu är det soffläge för mig.
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: