besöket

 
Med skakiga ben hoppade han ur bilen och han hade sina aningar vart vi var påväg. Han hade rätt för vi skulle till veterinären. Öka dosen med medicinen för lederna och håll han lugn. Jaha, jävligt lätt när han är som en tornado och tror han är tre! Jag låter honom inte springa och han får bara korta promenader numera. Jag hoppas på att benet blir bättre snart för han är ju pigg för övrigt.
 
 
 
1 Pinglan:

skriven

Här kommer en länk med bra grejer och jag skulle slänga i gurkmeja också. Finns olika fabrikat så googla lite.
Vilken skön sommar va... I år har jag två ormskrämmor på gården, så jäkla bra / Ha det gött

http://www.alkagreens.se/butik/hund-artros/

Svar: Jag var tvungen att googla ormskrämmor, visste inte att sånt fanns. Funkar dom bra?Han har tabletter för lederna som samtidigt är lite smärtstillande och uppiggande. Jag har testat naturmedicin men det har inte funkat så bra.

Sommaren håller i sig ett litet tag till enligt prognosen ;)
Cecilia Bäckström

2 Pinglan:

skriven

Jag kom på mer

http://www.trikem.nu/trikem2012/action.lasso?-response=produkt.lasso&act_kat=12&act_vm=16&act_prod=1215

Bra annars?

Svar: Vad bra, ska kolla den länken :) Jotack det är bara bra, förutom att jag fått snapping hipp. Sjukgymnast nästa.

Hur är det med dig?
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: