regn o rusk

 
I morgon jobbar jag en timma, sen åker jag och möter upp syster2 nånstans i landet för en fika. Jag hoppas att vädret är bättre i morgon än vad det är idag. Helgen kommer bli så lugn den bara kan.  Vi ska tvätta mussen innan den ska in på lack på måndag.  Det är nog det enda som är inplanerat. 
 
Julklappar har jag börjat tänka på. Ska jag vara så smart och börja riktigt tidigt med detdå slipper jag stressa runt i sista minuten. Förra året köpte jag allt på ett och samma ställe och det var så skönt att göra det. Japp, så får det bli!
 
Nu ska jag kasta mig i soffan och ta det lilla lugna en stund...
 
 
1 Elfina:

skriven

Visst är det tråkigt väder... suck
Hoppas ni får det trevligt du och syrran
Vilken fin bild du la upp!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: