Det där med träning..



..funkar inte alls för mig. Jag har försökt med simning..jag höll väl på ett tag med det,men sen tröttnade jag på att klä av och klä på,torka håret,torka ut,torka bort.
  

Sen försökte jag mig på att springa..GUUUD SÅ TRÅKIGT! Om jag ska springa måste jag ha ett mål att komma till..en slutstation...typ ett fik eller nått..sen kan jag ta bussen hem. Japp,så springa var inte min grej..dessutom kliade det som fan i skinnet.

 

Köpte sånna där roliga gummisnoddar en gång som jag kunde använda till att sätta fast i dörren och träna med..typ styrketräning eller nått...bara ingen öppnade dörren. Så jag satt,låg,stod,kröp och samtidigt ropade..öppna inte dörren..öppna inte dörren..öppna inte dörren..

Jag har kommit fram till att jag skiter i träning!! Jag hör andra säga att det är så gött efteråt..man blir så pigg och som en ny människa..vart då?? jag blev som en blöt skursvamp,fick syrebrist,ont i ben ,armar, ögon ,öron. Nej,som en ny människa blev jag då rakt inte,snarare tvärtom.

Har ni några nyårslöften som ni tänker fullfölja?
Jag skiter i allt sånt!

1 Kicki11:

skriven

Det där med träning är inte heller min melodi.



Jag brukar endast ta promenader.



God fortsättning och Gott Nytt ÅR.

2 Bella Davis:

skriven

Jasså vad härligt!

Hoppas du hade ett riktigt gött soffhäng då :) kram

3 Malin:

skriven

Jag säger precis som du om träning, MEN, till skillnad från dig så är jag inte smal och fin, utan mullig och gullig men det funkar det oxå! ;-)

Gott Nytt År!

Kram

4 sotnos:

skriven

Hahahahaha !!!!! De är bara sååå UNDERBARA dessa kort =) Man blir så glad av att se dem =)Kram

5 Rebecca:

skriven

Ett tips är zumba, när man väl är där har man skit kul! :D

Svar: Ja verkligen! :)

6 Rebecca:

skriven

Jaha okej :/

7 Julia Krantz:

skriven

Jag gymmar, då kan man göra upp ett schema man följer.

Och då är det båda kondition och styrka ju!

8 bexollila.:

skriven

snygga bilder !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: