Filmkollen-Warrior

      

Japp,då har jag kollat film igen och den här var riktigt bra. Gillar ni fighting,gillar ni den här helt klart. Bra handling och en av mina favoritskådisar Nick Nolte är med och spelar pappan till två bröder.

Sevärd..ABSOLUT!

Menmen,idag var jag hemma vanlig tid efter jobbet,dvs 16.00 och det var gött som tusan. Jag är fortfarande mör från igår,men i morn är det fredag och då har jag planerat min dag in i det minsta. JAG SKA VARA HEMMA TIDIGT..har jag tänkt iaf,hehe! Jag vet vad jag ska ha på mig på nyår. Det är bara ett par läckra nylonisar jag ska hitta...nylonstrumpor,så jäkla fult ord...NYLONSTRUMPOR!! Hu jag får rysningar av att skriva det.

Fanny steker pannkakor och jag svälter...
1 Julia:

skriven

-ja:/

2 Rebecca:

skriven

Fin blogg! Allt bra? :)

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: