Första omgången...

..med godis är klart. Nu väntar jag på att smörkolan ska stelna och knäcken ska hällas upp i söta små formar. SEN ska jag äta =D


Mandelmassa & nougat doppade i ljus ckoklad


2dl grädde
2dl socker
2dl ljus sirad
1msk vaniljpulver
Koka upp till ca 125grader och låt koka ca 20min  eller tills den håller för kulprov.

1 ewelinaaaaa:

skriven

gott det ser ut;-)

2 Anna:

skriven

åhååå mums så gott det såg ut :D titta in mitt recept på gräddkola :D



svar: jag blev nöjd med resultatet :D Japp det är en tapet med text, den är inte så fin... är ca 7-8 år gammal :) haha. har inte heller listat ut vad som står på hela texten... bara vissa ord! är på skrivstil så ser knappt. men listat ut att det är en engelsk text :)

3 Anonym:

skriven

de ser inte lite gott ut :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: