loppis

Vi åkte på loppisen jag och Annica. Herregud vad folk och vad mycket bord..400st!! Det tog oss 2 timmar att gå igenom allt och i morgon skulle det tydligen komma ännu mer säljare. Jag hittade lite fynd som jag känner mig nöjd med och givetvis köpte jag med en stor mjuk pepparkaka. 

Det snöar som fan ute...

   



 
Klänningarna gav jag 35kr st för,helt ok!


Skorna var helt nya med prislappen kvar och jag gav 40kr för dom. Visst är dom söta
1 Pinglan:

skriven

Så billigt är det aldrig på våra loppisar, här får man hiva upp stora börsen :/

Kan det här vara nåt, inga däckbyten där inte... http://www.expressen.se/tv/motor/har-ar-framtidens-bilar/

2 lena:

skriven

Bra fynd å snygga....:-)

3 Cilla:

skriven

Pinglan:

Det hade vart fin med en sån bil=D

Här är det gör billigt. Kan fynda massor =P

4 Helena !:

skriven

Vad fina fynd. Ska till ett nytt loppis som har öppnat här imorgon:) /Kram Helena

5 Mariette:

skriven

Fasen vilka fynd! Avis jag blir =)

Ha det gott i påsk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: