Kryper du kryper jag

 
Underbar dag!! I kväll ska jag och gubben ner och käka en bit mat. Tidigare idag var vi på bolaget och glassade runt bland all läskeblask. Gubben fyllde på med sitt...och fyllde på och fyllde på..
 
Jag- Ska du krypa hem eller??
Gubben-Nja kanske de..
Jag-Bäst att fylla på mitt då så kan jag krypa brevid.
 
VAD SKA NI HITTA PÅ IKVÄLL?
 
 
1 Jeanette♥:

skriven

Åh vad du frestas:)

2 Anonym:

skriven

här blir det grillning när gubben kommer från jobbet .:)

Svar: Dert är inte fel. Man får passa på så länge vädret är bra.=)
Cecilia Bäckström

3 Matilda Bäckström:

skriven

Vilken fin bild! :)

4 cecce:

skriven

Hoppas kvällen blev trevlig då. Krypandes eller inte:-)

Själv har jag försökt bringa lite ordning bland kartonger och köksbråte. Kul va?:-)

Kram Cecce


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: