En liten låda



Godafton! Jojomen,jobb och sen iväg och hämtade Tina så drog vi iväg till Johan Engbergs Antiklada. Där kan man gå i evigheter och titta på allt fint. Jag köpte lådan och Tina köpte en jättefin glasskål med lock. På väg hem våldgästade vi en vän till mig...hon har så mycket bakat och gott =D

Nu är det pizzatime..

1 Helena !:

skriven

Hahahaaa!

Gud så bra! Det är inte klokt att man sitter vid en dator och garvar..Men den var bra./Kram Helena

2 Linn:

skriven

Det känner super!

Har bestämt mig för att stanna :)

3 Malin:

skriven

Haha, jaha, är det DÄRFÖR man ska fisa när man känner att en är på G ;-)

Kram

4 Bling:

skriven

Fin låda och bra ..citat :)

Ha en bra Måndag

Bling

5 tina:

skriven

tack för att bjöd med mig <3

och .. HAHAHA ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: