Första dagen på nya året

Godmorgon eller godmiddag! Välj vad ni vill,för mig är det morgon ;) Vi hade en trevlig kväll med trevligt sällskap. Bomben small kl 24.00 och vilket fyrverkeri...woow! Helt klart värd pengarna. Sen stod vi och kollade på Trollhättans stora fyrverkeri som dom har vid fallen. Från där vi stod såg vi ut över nästan hela trollhättan och i år tyckte jag inte att det var så mycket. 

   
Våran BOMB!


Trollhättans stads fyrverkeri som vi såg från håll.


Och ett fyrverkeri av goda smaker..som tog slut väldigt fort =b

Idag blir en lugn dag,men jag ska hjälpa Tina och Magnus med att städa det sista i lgh senare. Men nu ska jag äta frukost.

Ses sen..

1 Ingegerd:

skriven

Jordgubbarna ser fantastiskt goda ut. Gott nytt år!

2 Anna:

skriven

GOTT NYTT ÅR :D

3 Bella Davis:

skriven

Tack desamma, vilken liten bomb ni hade, haha :)

Kram

4 mysan:

skriven

Allt bra med dej? :)

5 Nathalie:

skriven

men åh vad gott och lyxigt med jordgubbar!

6 Darksess:

skriven

Vad gott med chokladdoppade jordgubbar :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: