Vinterfoto




FOTON FRÅN FÖRRA VINTERN

Det snöar,men inte mycket. Backen är vit och det dröjer nog inte länge förns regnet kommer. Idag har jag vart på cheapy och kollat på golv till kontorsrummet. Jag hittade ett golv som jag verkligen vill ha. Det ser ut som slitna brädor och det passar mig perfekt. Jag får släpa med gubben dit så han får se.

Mat ska väl lagas oxå...hm
1 helena:

skriven

Ja, det lär nog dröja innan vi får en sån vinter igen.

Vad finna fynd du gjort:)

2 fia:

skriven

fin blogg:)

ha en bra kväll!

kram.

3 linn johansson!:

skriven

jag tänkte söka in till estetik och media (fotografering) :), det är la det jag brinner mest för!! KRAM

4 cecce:

skriven

Vilka underbara bilder!!



Tack! var nöjd med utseendet på bloggen innan också, men eftersom jag inte kan det här tekniska och ville ordna upp mina recept så passade jag på att förnya det andra också.

Tack för infon om texten. Ska se om jag vågar prova såsmåningom!



Ha en fin kväll!

Kram

5 Malin var namnet!:

skriven

ja visst är charmig :D!

Jättefina vinterbilder :)

6 Lena:

skriven

sv: Tackar :)

7 Jessica:

skriven

Vilka härliga vinter bilder =) på så sätt längtar jag men inte när man har 4 barn som ska in o ut med massa kläder =).

Ja Flens vatten smakar verkligen skit hehe.

Men vad sa familjen om "hemligt" bröllop? =). Hoppas du får en bra dag. kram

8 Linda aka Javamorsan:

skriven

Åh vilka vackra bilder :)

Här kom snön igår med besked. Men den ville bara retas lite för idag är det tö så ja ja!

9 Carina:

skriven

Vad vackra foton du tar!Kram!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: