Svin var det här





Då har jag sett vildsvin på nära håll och kulltingarna är ju bara för söta.
1 Lena:

skriven

känner mej riktigt hemma när jag ser dessa bilder ;)

2 Anonym:

skriven

Du så söta är dom inte när man kliver rakt på dom vid kvällsrastningen eller inne i skogen. Fram med bössan säger jag och lägg dom på grillen ;)

3 Cilla:

skriven

Pinglan:

Hahaha! På avstånd går det bra. Du har ju en hel djurpark där ute ;)

Köttet smakar ju skit =S

4 Pinglan:

skriven

Skit??? Fan glönmmer du marinera :D

5 Cilla:

skriven

Pinglan:

Det räckte att jag kände lukten när vi tillagade det så höll jag på att svimma,haha! Älg,lamm,hare och rådjur kan jag äta.=D

6 Anna:

skriven

jag tycker grisar är söta :D hahaha



svar: Den är heeeeeeeeeeelt underbar kan jag meddela!! :D måste du spana in om du har vägarna förbi ;)



svar: ja verkligen!! kört utan olja i min i 1½ v och den funkar finfint för de ;) den jädrans lampan lös inte?! för den va trasig... what? men de löset sig ju fint ändå. tack volvon <3 haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: