The Fly

 
Godkväll alla där ute i bloggrymden! Åskan har dratt förbi här idag och det kom småskurar och sen kom solen igen. Mussen fick en tur nu på kvällen och det var änna gött att få åka lite v8. Jag har bokat in den på service för lite oljebyte både här och där...bra bra!
 
Flugan på fotot höll på med mig häromdagen så jag blev tokig. Den satt på tangenterna och surrade runt mig hela tiden. Jag kunde to.m peta på den där den satt,helt galen! Det var regn på g och då kan dom hålla på och jobba sig...låter som jag har den som ett husdjur Den har vart lugn nu och så länge den inte stör mig på morgonen när jag sover så får den vara husflugan i huset. Skaffar den kompisar så smäller det!!
1 cecce:

skriven

Vilken häftig bild!:-)

Usch ja...flugor är ena envisa rackare:-)

Kramar!

2 elfina:

skriven

åskat lite här me. ha ha snäll du är mot flugan iaf. ger den en chans!

3 Daniel:

skriven

Själv håller jag mig med en katt som äter alla insekter större än en mygga :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: