Presenterna


JAG SKA PÅ MASSAGE!! Fattar ni vad härligt!! Detta fick jag av Tina,Magnus och Ricky..Magnus är Tinas sambo.

Det här kallas telepati..Annica kom med dom här fina. Nån dag innan hade jag stått och tittat på dom och tänkte köpa,men gjorde inte det. Istället kom dom i ett paket TILL MIG =D
Svärmor ,svägerskan, hennes dotter Elin med sin son och pojkvän kom med jättefina blommor. Får se hur länge dom lever,för jag lyckas döda ALLT som är grönt.

Loppisen idag var oxå lyckad. Hittade ett supergulligt kakfat på fot med en fransk stämpel i botten. Det räckte för att jag skulle smälta. 60 riksdaler kostade det,men det var det värt!




Visst är det gulligt..ROSA OCH ALLT =D

Jag visar resten i morn..NATTI NATTI
1 Lena:

skriven

SÅ underbart med massage... jag har gett såna vinkar här hemma att jag vill ha sånt i present... men ingen som fattar ;)

Dom andra sakerna var söta.

2 Johanna:

skriven

sv: det låter mysigt! :D

3 Tina:

skriven

Glad att du gillade presenten :D Det förtjänar du, mamma :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: