Problem

Woow! Vilken häktisk dag,MEN jag hann med allt jag skulle göra  I morn är det ganska så lugnt..än så länge iaf. Det kan ramla in jobb bara så där och då kan jag glömma att slappa,hehe! Jag måste sola!! Jag är så blek att jag inte syns snart. Förstår ni hur jäkla blek jag är då,och ska vi göra den där grejen till helgen måste jag få lite färg..så är det bara! Problemet med kläder och hår kvarstår...HJÄÄÄÄLP! Ge mig lite mer förslag. Det är viktigt. Jag satt förut och frågade Fanny om håret. Hon sa att jag skulle fläta nån frisyr...jag är dödålig på flätor. Jag hade sett en sån frisyr i en tidning som var olika flätor kors och tvärs...hm ganska så snyggt faktiskt,men VEM ska göra dom på mig då? Funderade på att boka frissan på lördag morgon,men det är väl svindyrt att göra där.

Middag idag blev varm macka

Orkade inte göra riktig middag.

jag har fått paket idag oxå...jääj! Älskar paket! Det var från tamponsforfree.se och denna gången var det en rakhyvel med i paketen...bra bra då är det bara att börja röja i buskaget!


Från det ena till det tredje..fjärde..läste om en familj i stockholm som vart i Thailand och fått med sig hundfästing hem. Hu! Dom hade fått flytta in på hotell pga av sanering av fästingar i sitt hem. En sån fästing lägger 4000 ägg under sin livstid. Det hade suttit ägg bakom tavlor och barnens nalle m.m. Det kröp fullt med fästingar inne i badrummet...URK! Fy vad äckligt...jag hade aldrig flyttat tillbaka till det huset.

Näpp, nog om äckliga kryp..dags att krama kudden
1 Elefantnytt:

skriven

Blääää... kröp på hela mig när jag läste det där! Tänk om en larv rymt och hela stockholm invaderas! HAHA åk inte till stockholm! :P



sv: hmm... gör två "luggflätor" och sätt bak i klämmor =) :)



Rött och vitt, eller annan färg med vitt?

2 Petra:

skriven

Hoppas att du hittar på något att göra med håret.

usch jag hade bränt ner huset till grunden

3 Elefantnytt:

skriven

Haha, jag röstar för rött och vitt :)



sv: Ja precis. Supernice att man kan shoppa loss hemmifrån =)



Har varit i västervik och shoppat. Nu är det bara att klicka hem det =)

4 Malin:

skriven

Blä...fy vad äckligt det låter!

Tror nog du kommer vara skitsnygg i helgen, du kommer på något!

Kram

5 Mariette:

skriven

Fy tusan, jag har fobi för fästingar och är livrädd att hundarna ska lägga sig på sängen och det ramlar av en eller kryper upp i soffan usch usch. Dottern fick en på ryggen häromdagen och det var skitjobbigt att ta den... och ändå är jag fästingplockaren som typ aldrig misslyckas =)



Min dotter har ibland flätor i rutmönster, skitsnyggt är det. Kolla på youtube hur man gör =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: