Troll i blåbärsskogen

Tja snöggingar! Irritationen hänger i luften hela tiden. Igår när jag skulle ner i det andra garaget vi har och hämta gubbens bil så såg jag massor med märken på stötfångaren..öh..kliar mig i huvet??  Jag ringer till gubben och frågar honom om märkena och han säger att det inte funnits några där förut. OK,garagegrannen!! Jävla idiot! han har knölat sig förbi våran bil och gjort märkena. Jag fotar skadorna på våran bil och skickar iväg till gubben...5sec senare ringer han och undrar vad fan dåren gjort. Grannens bil är GRÖN,märkena på våran silvriga bil är GRÖNA! Senare på kvällen går jag ner i garaget som värsta spanarn med ficklampan i högsta hugg för att kolla den GRÖNA bilen. Hm...den bilen har typ skador på hela karossen..sicket jävla troll! Han som äger bilen har väl en hjärna som ett blåbär och vart han fått körkort kan man undra. Menmen,hans bil har skrapmärken på den plats som matchar våran. Tanken var att vi skulle ställt ner mussen där för 2 veckor sen men vi struntade i det...TACK GODE GUD FÖR DET! Nu har vi fått en ny plats på första våning från den första nov. Nu slipper vi stå brevid ett jävla blåbär!
 
Tina..du glömde sätta på radion till Ove hihi!!
 
 
 
1 Micke:

skriven

Sista idioten är tydligen inte född... Hoppas ni slipper mer såna slapptaskar i framtiden.

2 Linda aka Javamorsan:

skriven

Nä nu skall vi inte dissa blåbär haha. Jag är ett för heter blåbär i efternamn. Eller mitt namn betyder blåbär på finska haha

Men allvarligt finns verkligen idioter till allt!

3 Tina:

skriven

HAHAHHA mamma! Jag hittade inte radion :( Den stog ju typ i köksfönstret förut, men den va borta :((((((((((

4 Julia Krantz:

skriven

himlans fin radio!

5 Mariette:

skriven

Sicken jädra planta, jag hade blivit toss tror jag. Har ni pratat med honom?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: